Jag vann massage!

Datum:2009-03-18 / Tid:11:33:57

Herregud, det nya bodypumpen var tungt!
I början så kändes det lite lättare än de gamla men den tanken fick jag bittert ångra när vi kommit till slutet.
Mina armar och ben hänger som spaghetti nu och hela jag känner mig som ett dinglande hopprep.

Men de roliga var ju att de var just release och därmed tävlingar, och jag vann faktiskt en massage!
Tror ni jag blev glad och peppad då? Oh ja!
Antonia bara skrattade efteråt, tror hon sa något i stil med "sån jävla tur"

Imorgon ska jag nog köra cykel, core och bodybalance, sen är det ju vila tills på måndag så man måste avsluta träningsveckan starkt.

Nu ska jag duscha och sen ska jag åka ut till mamsi med mormor och käka lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback