Laga mat med mig.

Datum:2009-03-16 / Tid:16:16:58

Nu har jag varit på stan och fixat lite grejer med mamsi.
Jag har bland annat varit och lämnat lite Maldivisk sand på resesäljarna, satt in pengar på mitt konto och handlat mat.

Nu har jag nyss käkat kombinerad lunchmiddag, så nu ska de bara lägga sig lite och sen 17.30 ska jag iväg och köra ett bodypump pass.
De ska bli härligt!

Vad äter då jag såhär innan min träning?
Jo, de ska ni få se här, har fotat lite under min matlagning, inte för att de är någon galamiddag jag lagat precis men hyffsat nyttigt och smaskigt åtminstone.
Sen dricker jag oändliga mängder vatten också, finns inget bättre tror jag.

   


Det blev dock liite mycket mat, så åt ungefär hälften och lite till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback