Nytt år.

Datum:2010-12-31 / Tid:13:03:15
Tänk, inatt blir det ett helt nytt år. Har inte 2010 gått ovanligt fort? Jag kanske känner så bara för att det har hänt så mycket under bara ett år.

Jag har burit Jeff i min mage, fått känna hans liv och rörelser inom mig. Jag har även fått uppleva hur det är att bli allvarligt sjuk och för första gången ligga på sjukhus. Men det kan jag göra tusen gånger om för Jeff! Sen har vi ju givetvis fått uppleva det fantatiska genom att få ett barn, en fullt frisk liten pojke med tio fingrar och tår. Vi blev en familj på riktigt över en natt! Genom Jeff har vi även fått uppleva en sån stark och obeskrivlig kärlek som i allafall jag knappt trodde var möjlig. När han ler känns det som att hjärtat är vidöppet och det finns inget slut på kärleken som man känner, och när han gråter hjärtskärande skulle man kunna gå genom eld bara för att få hålla honom i famnen och trösta.

Vi har även upplevt mycket annat under det här året, men de mesta har självfallet med Jeff att göra. Han är våran mittpunkt!

Om nästa år bara blir hälften så bra som detta har varit, då kan vi vara väldigt lyckligt lottade!

Mitt nyårslöfte blir, och kommer bli alla framtida nyårsafton, att få min familj att känna sig trygga, uppskattade och framförallt älskade! Vad blir ditt nyårslöfte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback