Läkarbesök, igen.

Datum:2011-07-14 / Tid:13:08:11
Visst känns det som om jag springer till vårdcentralen en gång i veckan? Tyvärr är inte det långt ifrån sanningen heller. Idag fick jag i allafall ett frikort så nu slipper jag betala för besöken hädanefter.

Besöket idag gick väl som förväntat egentligen, fick en remiss på en magnetröntgen och så fick jag ta en rad olika blodprover. Det gjordes även en lite utförligare kontroll av mig idag, kollade lungor, hjärta, reflexer m.m. Jag fick även återigen gå igenom min sjukdomshistoria från min svåra preeklampsi och vad som gjordes osv. Fruktansvärda flashbacks!

Men nu känns det faktiskt som om vi börjar närma oss en lösning, ett svar på varför jag mått och mår som jag gör!

Det låter väl bra i allafall? Resten är lite deppigt.


Jag ska nu klä på lillen och sen ska vi ut på en promenad och kolla in lite grejer på stan. Nämnde jag förresten att det kommer hantverkare hit om en månad och byter ut våran bänkskiva mot en sprillans ny i ek? Inte? Då vet ni det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback