Sinnesförvirring?

Datum:2007-04-03 / Tid:15:54:49
Nu sitter Linus på planet påväg till USA och jag sitter här helt tom i huvudet.
Jag fick något ryck där när jag lämnat av honom på stationen och var bara tvungen att handla och handla.. så det blev lite småsaker, som jag än inte riktigt vet om jag behöver men nu ligger dom i allafall där inne på byrån i sovrummet, ouppackat.
Jag köpte i allafall en nödvändig sak, Mascara! Hoppas nu bara denna lilla dyra sak ifrån Dior är lika bra som priset antyder.

Idag kom också mitt Ida Sjöstedt linne/klänning och jag vet nu efter bara första provningen att det är ett av de bästa köp jag gjort på länge.

Tyvär kommer det inga bilder nu förrän Linus är hemma igen, tabbade mig igår och glömde bort att ta bilder.
Jag ska försöka göra mina dagar här så intressanta som möjligen går ändå.

Tjiiiings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback