I love jul

Datum:2007-12-25 / Tid:11:14:53
Julen är väl bara för underbar..
Eller min är ju inte fulländad eftersom Linus är i skåne och till råga på allt måste jobba den stackaren.
Fast det är mest mamma som tycker synd om homom tror jag, hon går omkring och ojar sig hela tiden.

Nåväl.. Julafton blev ju helt fantastisk!
Den påbörjades dock med en del stress när jag, mamma & Mats skulle åka runt hela stan och leta efter diverse saker, som typ julmust.
Men vi införde 2 minuters policy, alltså 2 minuter på varje ställe.. förutom hos kusinerna där fick vi hela 3½ min.

Sedan blev de ju Kalle och sen påbörjades intaget av all julmat..
Jag och Mats blev så mätta så vi var tvugna att ta en liten siesta innan gröten.

Vad kom sen tror ni?
Jo, jultomten.. hela vägen från Barcelona................
Det var rätt underhållande..

Vad fick jag i julklapp då?

Jag fick två tröjor och ett snö halsband av bror Mats, två spel (värsta språket & Scrable) av bror Micke, Björn Axén hårtork, Hillary Clintons bok och presentkort på H&M av mami & papi, pengar av farmor & farfar, presentkort på Kick´s av Stina, Ulf & Ann och Linus, ännu mer presentkort på H&M av lillkusin Erik, handdukar och sängkläder av Mormor, Whitney Houstons skiva av Ulf & Ann och så sist men inte minst presentkort på Scorett från Jonny & Stina.

Säkert glömt något..
men jag ska försöka fota allting vid tillfälle så ni får se också.

Nu ska jag äta frulle, laxmacka med julmust.. mmmmmmmm..

Kommentarer
emma

bra julklappar du fick. Hoppas det var en bra dag. När far du tillbaka till Ä.holm?

2007-12-25 / 11:44:07
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback