Go back to the old days

Datum:2007-07-20 / Tid:10:58:49
Jag är mycket för att sitta och glo på gamla bilder.
Sen tänker jag nästan alltid "åh, vad fint det var"
Fast när bilden togs var jag gruvligt missnöjd själv, sånt är märkligt.

Denna bild gillar jag i allafall, dock vet jag att när bilden togs tyckte jag att mitt hår var alldeles för kort, hade nyss klippt mig nämligen.
Nu gillar jag istället bilden och sitter och tänker "åh, tänk om jag hade sett ut sådär nu"
Jag är lite tossig, jag vet..



Kommentarer
Emma

Haha men maria, du är ju fin i alla frisyrer och hårfärger. Men jag vet precis vad du menar, brukar själv sitta och kika på gamla kort, "åh vad fin jag var där, åh vad fint håret var..osv osv osv .." ;P

2007-07-20 / 15:39:57
http://etornqvist.blogg.se
Emma

Så är vi nog alla, jag har nyss färgat om håret, men sitter redan med nya tankar om att färga om det igen .. :P

2007-07-20 / 17:30:30
http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback