Träningspass och kulglass

Datum:2007-06-03 / Tid:15:41:51
Okej, det var rätt fint väder.
Så vi tog en tur ner till stranden och satt på bryggan och njöt.
Sen for vi hem och bytte om sen blev det ett litet träningspass i parken, jag är dock så grymt gnällig så blev kanske inte så länge som jag hade önskat.
Det blev istället en promenad till stan där vi köpte kulglass, EN kula, jag svär.

Jisses vad jag är trött nu, kanske jag är lite otränad? lite oklart på den fronten.

     


Vi kör allt i samma idag så,
Beach outfit
Bikinitopp - Calvin Klein
Linne - MQ/sunshine 365
Shorts - H&M
Flipflops - Nike

Kommentarer
emma

vad vackert.

2007-06-03 / 20:32:05
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback