Nu händer det mycket

Datum:2007-05-12 / Tid:15:27:07

Ikväll är det ESC final, hoppas nu the ark tar hem det.
Men om jag nu måste gissa lite objektivt så kommer nog något av de hopplösa östländerna vinna, med sina, ursäkta, bedrövliga låtar som inte en kotte fattar nånting av.
Men, mirakel kan faktiskt inträffa

Jaa, idag blev det en sväng till stan, hej hej bror Mats och Brent.
Vidare sen till Luleå där Linus hittade en ursnygg peak tröja på MQ (Schlagerrabatt, viktigt viktigt)
Jag fick också en esprit tröja.

Nu ska jag enbart jäsa, baka lite kakor, möjligtvis äta en och en annan kaka och sen ska vi sjunga brallorna av europa.

Tjing tjong


(Imorgon fyller jag år, psst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback