Sommarens boktips

Datum:2007-05-23 / Tid:16:10:23


Jag är ju galen i böcker, förra sommaren läste jag ut säkert 10 böcker på en månad.
Då var det mest Dan brown som gällde och liknande.

Nu måste jag ju slå ett slag för en av mina absolut favorit författare och det är ju Marian Keyes.
Jag har gått och väntat alldeles för länge på någon ny bok men nu är den äntligen här.
Dock har jag inte läst denna men är den bara hälften så bra som böckerna tidigare så är denna ett säkert kort att läsa i solstolen i sommar.

Sen ni som faktiskt läst boken redan kan ju skriva en liten recension till oss andra.

Kommentarer
Sweet Sabine *

OJ!
Jag gillar inte å läsa böcker faktiskt.. :P
Men någon gång ibland får jag en knäpp å läser ut en på några timmar.

2007-05-23 / 17:15:40
http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback