Åter hemma i kylan..

Datum:2007-11-27 / Tid:13:28:11

Så var man hemma igen..
Allt känns bara så tomt, tyst och kallt..
Sånna här underbara semestrar borde aldrig få ta slut, bara fortsätta till all oändlighet.

Veckan nere på Lanzarote har varit helt sjukt fantastisk.. aldrig någonsin haft såhär roligt innan.
Man har bara legat och stekt på playan, tagit det allmänt lugnt och käkat en pizza här och där på lunchen.
Låter inte det bra?

Hänt massa skoj också.. kan inte dra allt här för då blir det en halv roman.
Men Milkshake incidenten med Stina och Hugo på Tapas restaurangen är något jag aldrig kommer glömma så länge jag lever.. när Stina bara sitter och garvar som en galning och halvskriker "jag blir gaaaaaalen"
Haha jag skrattar bara jag tänker på det..

Eller när Lotta dansade på bordet på sin 60 årsdag.. icke att förglömma..

Som ni märker, veckan har innehållit det mesta..
Skratt är då något som det varit gott om i vårat sällskap.. har vi inte skrattat med varandra så åt varandra, precis som det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback