dom sju dvärgarna..

Datum:2007-11-16 / Tid:09:27:23

Jag är så innerligt trött idag.. mina ögon far runt i huvudet på mig som ett parisejhul som fått ett psykbryt.
Det känns som att jag sovit 35 min inatt men det kan inte stämma men blev faktiskt störd där kring tolvsnåret för då var ju cirkus-åsbogatan igång igen, för då cirkulerade ju poliser utanför huset och lyste med sina förbannade ficklampor och Linus är ju så nyfiken så han väckte mig (WHY)

Så idag är jag som de sju dvärgarna i en liten person..
Jag är trötter (dah), butter (DAH), toker (alldeles strax), prosit (sover med fönstret öppet på nätterna), glader (ett falskt leende på jobbet lär nog krypa fram), kloker (hm, säkert jobbet där med, jag har ju mina stunder) och så blyger (jag är trött, irriterad och hungrig, därmed inte pratglad, så det kan nog klassas som blyg)

WOHO, nu ska jag iväg och jobba istället för att sitta i min varma mjuka soffa..
Ha en bra dag alla ni som inte ska jobba!
Tänk på mig kring sjutiden ikväll för då slutar jag, dah..


Kommentarer
Anna

Vad jobbar du med om man får fråga?

2007-11-16 / 10:51:20
Maria

Jag jobbar i butik..

2007-11-16 / 11:25:47
http://slaria.blogg.se
emma

händer det grejer nere i Ängelholm? Jobbar du kvar på spelboenden eller har du bytt jobb?

2007-11-17 / 17:04:57
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback