Rögle, magiskt är bara förnamnet

Datum:2007-10-20 / Tid:16:25:51
Förra gången var 1990, och igår hände det igen.
Rögle vann över Malmö på bortaplan och som dom gjorde det!
"Det finns bara en Kenny Jönsson" sjöng vi på läktaren och det kunde inte stämma bättre.

Fast först höll vi ju inte på att komma in eftersom Peter tappade biljetterna när vi hämtade Sylle i Lund.
Men efter ett halvt maratonlopp och 500 spänn fattigare så fick vi äntligen se matchen.

Jag säger bara det, vilket tryck!
Vi stod mitt i Rögle klacken och sjöng lungorna ur oss.
"kan vi höra Malmö sjunga, nääee nääee"

Sen fick jag äntligen se Kenny komma ut på isen efter matchen och dansa, som han skrattade och njöt.
Men det förstår jag, även om dom spelade skiten ur Malmö så fick dom kämpa men som sagt  "Rögle vi ger oss aldrig"

Vilken underbar kväll..


     

Kommentarer
Micke

var ju 1986 senast Rögle vann borta mot Malmö...

2007-10-21 / 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback