Storstan med en galning bakom ratten

Datum:2007-10-16 / Tid:11:18:16
På fredag ska vi då, med vi menas jag, Linus + Linus killkompisar, ner till Malmö och se Rögle krossa Malmö.
Saken är den att alla är lediga den helgen förutom jag så vem blev då framröstad att köra ner dit och hem?
Precis som ni trodde, jag!
Så jag ska alltså köra ner till ett av Sveriges största derbyn, där det förmodligen kommer vara kaos utan dess like.
Jag har kört i en stor stad förut och det var Lund kvällstid och jag sa då "aldrig mer" och nu sitter jag alltså där igen.

Detta kanske låter lite halvlöjligt men så är det.. en sak om jag bara skulle köra ner dit en vanlig dag men en derbyfredag.. Jag vet i allafall att alla skåningar förstår vad jag menar.

Nåväl.. Nu ska jag strax ner till stan och kolla in om staden här har några fina weekendbags att erbjuda.

Kommentarer
emma

DEt är lite svårare att kör. men jag har kört i götet och det var rätt roligt. men vi kom fel lite men sånt man får ta.

2007-10-16 / 20:33:31
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback