Konstigheter i vår värld

Datum:2007-09-14 / Tid:21:27:46
Alltså vår värld är ju lite mystisk ibland må jag då säga..
Jag har ju börjat bli en riktig Facebooknörd på ren svenska.. och älskar faktiskt att snoka reda på olika "kändisar" och råkade idag snubbla in på Kim Kärnfalks sida.. och snubblade sedan vidare in på hennes vänner och vem fan hittar jag inte där om inte ägaren till Bellman i Alanya som förövrigt bjudit mig på ett x antal drinkar under åren jag varit där.. Senast jag träffade snubben var liksom knappt en månad sen när jag och Viki var stadiga stammisar där.

VAD ÄR ODDSEN LIKSOM?

Jag skakar fortfarande på huvudet och kan verkligen inte få 1+1 att bli 2.

Kommentarer
Emma

Haha! Men facebook är härligt, me like :)

2007-09-15 / 10:28:30
http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback