Där kan du fixa dina naglar.

Datum:2008-04-28 / Tid:19:21:13
Jag fick en fråga var någonstans jag fixar mina naglar, så då ska jag givetvis svara på det.
Kolla in denna hemsida så får ni se bilder på hur fina era naglar kan bli och där står också nummer till Erika.
Jag kan verkligen rekommendera alla att gå till henne och fixa naglarna, hon är superduktig, nogrann och otroligt trevlig! Sen kostar det inte så värst mycket heller, ni måste kolla priser på hemsidan för exakt pris för just dig eftersom jag bygger på mina egna naglar så är det lite billigare.

Det jag kan tillägga är att Erika gör naglar i akryl så ni vet det, och dom är otroligt starka och jag har knappt märkt något slitage på 5-6 veckor och det är ovanligt.

Då vet ni!

Jag återkommer sen med en bild på mina naglar som jag fixat till idag.

Kommentarer
kristin

vilken härlig bakgrund på bloggen du har :)

2008-04-28 / 21:58:10
http://fkj.blogg.se
Maria

Tack sötnos :)

2008-04-28 / 22:58:45
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback