Fredagsfin

Datum:2008-04-18 / Tid:16:10:46
image635 

Alltså när jag ser dessa bilder så känns det verkligen som att jag har gått ner i vikt.
Jag har annars inte tänkt på det alls men nu börjar jag fundera.. inte vägt mig sen i Januari så kanske på tiden att kolla vad vågen står på nu.

Jag ville vara fredagsfin idag så det blev denna klädsel.. stod och dansade till Whitney Houston och valde ut min outfit. Det var kanske det som gav mig bra vibbar?

Topp - Esprit
Kjol - Saga Lova/Tjallamalla
Strumpbyxor - Åhléns

Utomhus kör jag på vita sneakers och skinnjacka, ohyeah.

Kommentarer
Britta

åh, såg den där kjolen i sthlm på tjallamalla,
och du passade verkligen skitbra i den!
skitsnyggt!

2008-04-18 / 20:55:03
http://sixth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback