Hungrig

Datum:2008-04-18 / Tid:19:46:41
Jag är hungrig, förstod ni det?
Hungrig på mat, dryck, sällskap, äventyr och en massa annat.
Det känns som att jag svälter inom alla områden jag räknade upp.

Men jag har satt mig i denna jäkla båten så nu är det bara att ro vare sig man orkar eller inte.

Jag är väldigt sugen på att bara fly, men nu snackar vi inte Sverige, Europa utan tja, Afrika känns intressant.
Det är ju faktiskt min livslånga dröm att åka dit.
Dock känns det inte som en särskilt realistisk idé just nu..

Jag får hitta på något annat helt enkelt.. vad är frågan.

Nä, nu ska jag laga mig mat så jag slutar yra här om allt och ingenting.
Min middag kommer bestå av Entrecote med nånting, jag är inte riktigt synkad med kylen/frysen om vad som finns hemma.

Ha det bra mina gullungar!

Kommentarer
emma

i Linköping har de någon utbildning minns dock inte vad den hette då man åker till Afrika i ca 2 månader och jobbar och reser rutn och se hur landet är uppbyggt något sånt :p

2008-04-18 / 20:01:31
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback