Jag tror, hoppas och misstänker

Datum:2008-04-24 / Tid:18:24:10
Min helg är nog räddad, mest troligt i allafall, mer vågar jag inte säga just nu!
Men det verkar som om utsikten är klar, solig och positiv.
Roligt va? Det känns väldigt upplyftande med tanke på att jag har inte haft det nå vidare roligt på sistone, men har inte heller orkat lägga energi på att få det roligt.

Jag är glaaad när sånt här inträffar! Men okej, jag ska inte ropa hej innan jag kravlat mig över bäcken.

Imorgon ska jag då först och främst fira Stina lite och ta en liten tjejkväll med henne hemma i hennes nya lya.
Det är efter det som de kan inträffa någon rolig överraskning, men vi får se vi får se.
Jag smider planer som aldrig förr..

Men nu gott folk ska jag ta och laga lite middag, igår blev det knappt någon mat alls på hela dagen men var inte ens hungrig.. är jag inte nu heller men känns ändå nödvändigt, jag kan inte gå två hela dagar utan riktig mat.
Så nu ska jag laga kyckling, och till de blir de vatten kort och gott.


Tjingtjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback