Långtråkigt

Datum:2008-04-06 / Tid:20:04:06
Helt seriöst, söndagar är fruktansvärt långtråkiga!
Det känns som om klockan knappt rör sig framåt och sen finns det absolut inget kul att göra eller se fram emot.
"jippie"

Jag fick ett intressant sms förut från en kär vän, vi diskuterar alltid kärleksproblem och liknande.
"Han måste vara bög, SJUKT"
Sen fick jag nåra snarlika sms där det bara stod "sjukt"

Jag skrattade så jag höll på att svimma, vet knappt varför men tyckte det lät så himla roligt... i allafall lät det kul i mitt huvud.

Hahahah, tycker fortfarande det är skit kul.. kanske för att jag vet hela historien om hur dessa sms uppstod.

Nä, jag ska lägga av nu..
Återkommer imorgon, förhoppningsvis med en samlad hjärna och nya intressanta saker att uppdatera er om.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback