Min favorit!

Datum:2008-04-15 / Tid:17:33:06
Jag brukar sällan eller aldrig ha någon speciell favorit bland alla tv-serier och filmer.
Men jag brukar gilla en hel drös med skådespelare och skådespelerskor, mest i speciella filmer där jag kan gilla karaktären och sådär.
Men denna skådespelerska är så fruktansvärt bra, inte bara i Grey's anatomy utan det verkar som om hon inte kan göra en dålig roll, sen verkar hon ju vara en sådan härlig person överhuvudtaget.

Det bästa av allt är nog att man kan känna igen sig själv på ett helt annorlunda sätt i hennes roller som hon gör, men jag tror det är för att hon är så jordnära och göra varje roll till sin egen.
Ta till exempel Brad Pitt, har ni någonsin sett en film där inte hans naturliga charm och humor smugit sig fram? Men så ska det vara också, det ger lite känsla åt en karaktär, eller vad tycker du?

image626
Katherine Heigl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback