Nya leggings

Datum:2008-04-01 / Tid:18:28:29
Äntligen!
Idag köpte mamma nya svarta leggings åt mig.
De jag haft innan, som jag köpte i höstas i Hbg, har tappat all resår så dom hasar hela tiden ner så det ser helt enkelt ut som att jag skitit på mig. Sen har jag också fått färg på dom sen när jag målat. (jag brukar måla tavlor och sånt, ha det visste ni inte)

Jag råkade ju dock göra bort mig lite halvt igen inne på Lindex, där jag hittade dom.
Även denna gången var mamma inblandad och då menar jag att hon som vanligt gick iväg och inte hörde medan jag babblade på.
Idag sa jag något i stil med "jamen vafan, jag måste ju köpa nya, det ser ju ut som jag har skitit ner mig fullständigt i dessa" och precis då kommer en kvinna och stirrar rakt på mig.
Alltid lika trevligt.. men räddade situationen med att jaga ikapp mamma, så inte kvinnan skulle tro att jag var en fullständig idiot.

Nåväl, kan man bjuda på ett skratt så gör man väl det eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback