Rätt klädd?

Datum:2008-04-18 / Tid:14:01:22
Nu ska jag ut i solskenet och grilla faktiskt.
Jag är klädd i strumpbyxor, hög kjol och linne, vad tror ni om den klädseln ute vid grillringen?
Jag tror helt ärligt pappa skulle svimma om jag skulle plumsa ut i snön klädd så.
Sen skulle jag nog frysa ihjäl också efter 3 minuter eller mindre.

Nä, jag ska nog byta om.. eller dra på några täckbyxor över och bara slänga på mig en jacka.

Om ni har sol ute, spring ut och låt näsan vara uppe i det blå och ta emot lite strålar!

Kommentarer
emma

är det inte jobbigt att ha snö nu med? här nere är det vår och träden börjar slå ut. folk som redan känner av pollen. idag har det varit ca 11 plus grader.

Det är egentligen sjukt vad avlångt Sverige är :) olika klimat o.s.v :)

mysigt med grillning

2008-04-18 / 19:58:23
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback