Vad fan är problemet?

Datum:2008-04-22 / Tid:22:09:24
Nu är jag förbannad, riktigt ordentligt förbannad och besviken!
Jag lägger fan ut större delen av mitt liv på denna bloggen, och vad får man tillbaka av vissa?
Nu ska jag inte dra alla över samma kant för jag har fantastiskt söta läsare, men vad fan är ni andras problem?
Om ni tycker det är så fruktansvärt att läsa min blogg, vad ska ni hit och göra då?

Jag brukar försöka vara så positiv och glad jag bara kan, men nu känns det som om luften försvunnit helt!

Så helt ärligt får vi se hur det blir med inläggen hädanefter, för jag tänker inte fortsätta blogga med den känslan jag just nu har i kroppen!

Jag vet att ofta när en person försöker trycka ner en annan så beror det på att ens eget självförtroende ofta ligger på noll och man känner att man måste ta någon annans styrka för att orka med själv.
Men snälla, tänk efter innan, ni vet inte hur mycket ni kan såra en annan människa!

Jag är då fruktansvärt less nu!
Jag höll på att lägga ner när allt tjafs var med Linus, och det var ytterst nära, så få se nu om bägaren runnit över eller om jag tar mig i kragen en gång till.

Vi får se, godnatt...

Kommentarer
emma

Tråkigt att då negativa kommentarer. Jag gillar iallafall din blogg.

2008-04-22 / 22:34:05
http://emma86.blogg.se
evelina

usch då! men sluta inte blogga pågrund av de där puckona, de är bara avundsjuka på att du är så sööööt, och om du la av gör du precis som dom vill!!

kram!

2008-04-23 / 16:29:50
http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback