Bara 1 dag kvar.

Datum:2008-12-11 / Tid:11:46:19
Yey, imorgonkväll åker jag till Stockholm för att möta upp Per, sen på Lördag åker vi ju till Maldiverna!
Så från och med imorgon blir de extremt dåligt med uppdatering fram tills den 28,29:e dec.
Men jag ska verkligen försöka leta rätt på en dator, både på arlanda och på Maldiverna.


Jaaa, igår sov ju då Sandra här.. riktigt myspys var det.
Hon har legat och mumlat och småpratat i sömnen inatt så kändes typ som att Per var hemma igen.
Sen drog hon iväg kring sjutiden imorse när jag var mer död än levande.

Nu sitter jag bara och väntar på att mami ska höra av sig så vi kan åka och handla de sista och sen ska vi göra knäck, min absoluta favorit kring jul!
Linus, minns du när jag gjorde knäck hemma förra julen och då förra? kaos, katastrof men ack så goda knäck!
För er som inte vet så exploderade knäcksmeten i mikron så vi hade kletig knäck i exakt hela mikron, de va en upplevelse.
Jag ska försöka att inte upprepa just de i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback