Back to normal..

Datum:2008-01-25 / Tid:22:48:06
Såja.. Nu var man helbrunett igen.. efter många svängar som blondin här och där.. men nu är jag brunett igen, och jag trivs redan.. Detta är jag!

Haft en super trevlig kväll med Therese.. precis som gamla tider, fast vi är lite äldre nu, lite mognare (hmm) och så är skvallret lite annorlunda.. men lika kul har vi för det, bäst var nog "nemen, sa du inte att jag hade flyttat till Brasilien och ingen hade hört av mig på flera år?" jag höll på att dö av skratt då.. Typiskt Therese, hon får mig alltid att skratta.

Nu ska jag kolla lite film och sen krypa till kojs.. så fint och städat här nu så tror jag kommer sova helt underbart gott inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback