Beck till frukost.

Datum:2008-07-08 / Tid:09:37:26
Godmorgon sötnosar!
Sovit gott? Hitta på idag?

Här är allt tipptopp, ja nästan åtminstone.
Snart blir det nästan helt perfekt när Linus kommer hem med frukost, då ska vi frossa och kolla våran Beck film som Linus somnade till igår. Hur kan man förresten somna mitt i en spännande film? Det förstår inte jag, mamma eller pappa kanske kan svara på den frågan.

Sen ska vi nog packa ihop det sista, åka ner till mitt gamla jobb och lämna lite saker och sedan är det helt öppet, möjligtvis en sväng till Båstad nu när det är tennisveckan och allt.

Förresten, jag hade tänkt försöka lägga upp en video senare, hade ni gillat det?
Det är bland annat på Linus och Saga.

Nä, dags för frulle gott folk.
Vi ses senare!

Kommentarer
hanna

ja en video låter jättekul, go for it :D

2008-07-08 / 09:57:34
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback