Förlåååt!

Datum:2008-07-22 / Tid:20:42:59

Är ni sur på mig?
Jag kan i såfall förstå det, jag har varit alldeles för inaktiv men jag har faktiskt varit lite upptagen och mitt i allt så glömdes bloggen av totalt.
Kan ni förlåta mig?

Jag har faktiskt inte ens tagit några bilder så ja, skjut mig.

Men imorgon så ska jag ha med mig kamera överallt och fota allt jag ser så ni också får se.
Låter inte det bra?

Idag har jag och Per varit hos mormor och fikat, sen sprang vi på stan och glodde lite, Per hittade en ursnygg Fred Perry väska som jag försökte tvinga honom att köpa men icke det.
Sen så for vi till Mats med Lisa och katterna, så där spenderade vi hela eftermiddagen och bara myste.
När vi kom hem så joggade Per medan jag bakade muffins och ja, det är väl där vi är just nu.

Vi ska snart sova eftersom vi ska upp tidigt imorgon och åka in till Luleå, och är det fint väder så ska vi direkt ut på beachen.

Här får ni en bild på min älskling från igår när vi for och käkade kulglass, mumsis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback