Jag är pinsam ibland.

Datum:2008-07-05 / Tid:21:35:51
Jag är ju som en rätt pinsam person ibland, som kanske vissa vet sen innan.

Men igår kändes det verkligen som om jag blev knallröd som en liten tomat i ansiktet även fast det som hände kanske inte var sådär värst farligt egentligen.
Nåväl, det som hände var kort och gott att jag skulle köra till coop i Linus urhäftiga celica, ja och väl där så lyckas jag pilla lite väl mycket på nycklarna så helt plötsligt när jag ska kliva ur bilen så tjuter larmet som en dåre och alla, nu menar jag alla, på parkeringen glor som om jag just stod naken och dansade samba på motorhuven.
Jag skämdes, som en liten hund typ med svansen mellan benen.
Fast som tur var fick jag i allafall tyst på larmskiten efter mycket febrilt tryckande på nyckelgrejen.

Men sen fick jag höra en rätt kul kommentar, dock inte om den incidenten.

Några killar stod med sina bilar en bit bort ifrån mig när jag kom ut på parkeringen och tryckte på nyckeln för att låsa upp.
Så hörde jag en av dom säga till sin kompis "Kolla in bruden med fetbilen"

Tihi.
Då var jag ju bara tvungen att varva lite och spela tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback