Blå himmel gör mig glad.

Datum:2008-06-03 / Tid:15:48:02
Snacka om förändring, igår hade jag kanske en av världens sämsta dagar och idag är allt bara en strålande dans på rosor.

Det började med att jag fick mitt efterlängtade paket ifrån forever21 (ja, det ni än inte fått se) sen for jag och mami till stan så hon klippte sig sen käkade vi lunch, jag hann däremellan frissan och lunchen träffa Per som var och fikade och så kutade jag och mami på Lindex där en söt rea-klänning bara hoppade upp i famnen på mig.
Sist men inte minst så träffade jag på sandra så vi satte oss och pratade lite, Per kom också förbi och pratade lite med oss innan jag for hemåt.

Nu har jag mest legat i solen och pressat, fast enligt vissa är jag ju redan "jävligt brun" för att citera dom rätt.

Imorgon ska jag ner och fika med Sandra och prata ännu mer skit och bara slappa.
Underbart.

Nu ropar solstolen så jag ska ut igen och bara slappna av i värmen.

Bilder kommer senare, håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback