Luleeeeå.

Datum:2008-06-17 / Tid:11:17:28
God morgon gullefjun!

Inläggen blev få igårkväll men jag var förbaskat trött och sen helt plötsligt så fick jag för mig att åka till Ida och hänga så sagt och gjort.
Dock blev jag kvar där alldeles för länge så nu är jag trött.

Nu snart kommer dock Hanna för vi ska ju åka till Luleå och shoppa loss idag.
Det ska bli grymt roligt!
Men jag vettefan vad man ska ha för kläder, det är 17+ ute men inte någon sån värme direkt och Luleå brukar vara blåsigt. Försökt ringa Per för att kolla läget men sååklart svarar inte han.

Just ja, inatt drömde jag att jag var utomlands i en vecka, tror ni det var härligt eller? Suck.
När ska de drömmarna besannas?

Ha en bra dag, visar bilder sen på vad jag handlat.

Kommentarer
e

ha en bra dag i luuule raring :)

puss!

2008-06-17 / 11:35:40
http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback