Maria har shoppat.

Datum:2008-06-03 / Tid:17:20:20
Nu ska ni få se här vad jag fick hem imorse ifrån Forever21.
Jag kan ju säga så här, jag är så sjukt nöjd och kan inte låta bli att kolla på dom.
Sen priset, halleluja alltså.. till och med mamma blev imponerad och hon tyckte också dom var så snygga, för på bild så avskydde hon dom mer eller mindre.

 Läckra va? Ni ska få se dom på sen också, ni kommer ju börja dreggla.

Nöjd är bara förnamnet, och till helgen ska dom få komma ut och leka, för vet ni vad, dom är inte alls osköna även fast man är cirka 10-11 cm ovanför havet.

Idag köpte jag även denna söta lilla klänning och så nytt schampo, fick veta av mamis frissa varför mitt hår blir så jäkla slitet i topparna och det är pga mitt pissiga schampo jag har nu.
Så nu ska det bli ändring, hoppas jag åtminstone för mitt hår ser ut som skit på ren svenska, fast det har växt och det är ju ett fett plus.

 

Kommentarer
Evelina - blivande brud <3

men vilka läckra skor! skulle jag trivts i höga klackar skulle jag lätt vilja ha ett par likadana, eller ett par i silver =)

klänningen var superfin med!

kram

2008-06-03 / 22:02:28
http://evelinastrand.blogg.se/
Anonym

Visst är klänningen/tunikan söt! ;) köpte min för några månader sen. älskar verkligen färgen! :)

2008-06-04 / 11:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback