Mediciner.

Datum:2008-06-24 / Tid:11:02:09
Jag är ju som sagt sjuk, ni ska höra mig alltså eller nä förresten.. Det är inte särskilt roligt.
Stackars liten som fick lyssna på mig hela kvällen och natten, förlåt.. Det blev inte alltför många timmars sömn, var ju uppe redan halv sju men då var jag så gott som död typ.

Jag har ju försökt köra lite huskurer, Te med honung, Bisolvon och citron.
Men tror ni det fungerade? Nä.

Men idag fixade mamma en tid åt mig på vårdcentralen så jag fick lite medicin utskriven.
Så nyss svepte jag en shot med medicinen, så känner mig lite härligt skakis, men det är ju faktiskt efedrin i den så kanske inte så konstigt ändå.
Hon sa sköterskan att man inte får köra bil när man tagit den så det är bra grejer.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback