Natti.

Datum:2008-06-19 / Tid:23:14:38
Äntligen ska jag få gå och lägga mig.
Jag hoppas bara att jag får någon sömn också, min jäkla rethosta har ju kommit tillbaka med full kraft och det är så irriterande.
Men jag behöver sömnen så hoppas hoppas.

Imorgon är det midsommar så jag ska upp tidigt, mycket som ska fixas här hemma och så ska vi äta lunch hos mormor och lilla Tina.

Minns ni förra midsommar? Det var första midsommaren som Linus firade häruppe och som vi firade, vi hade verkligen så roligt! Det började ju med att vi lurade mamma att Linus blivit stucken av typ 10 getingar och att han var helt groggy.
Jag kommer aldrig glömma när hon springer över till farmor och farfar i full panik och Linus står där lutad mot bilen med ett asgarv.
Det är ljuva minnen det!

Nä, nu ska jag sova och inte bli helt sentimental.

Ni får sova så sött allihopa, det ska då jag försöka.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback