Nu är naglarna borta..

Datum:2008-06-11 / Tid:11:00:14
Suck!
Jag höll nästan på att börja gråta igår, på riktigt.
Igår tog jag nämligen bort mina långa vackra naglar, eller okej, dom var kanske inte så vackra med tanke på att de behövde lite manikyr och grejer.
Så jag satt igår och doppade naglarna i aceton och filade bort allt akryl som låg på naglarna och sedan så klippte jag av dom.
Min första kommentar var "jag ser ut som en pojke"
Men har faktiskt fått höra från flera håll att de gillar dessa naglar bättre än mina långa "klor"

Vad tycker ni?
Jag måste dock fixa till nagellacket, mina naglar under lacket är rätt skadade så därför blir lacket väldigt ojämnt.


Kommentarer
e

naturligt kanske alltid är finast,vem vet ? ;)

maria jag vill också ha "håliga" brallor som du har på den där bilden, har du gjort dom själv?

2008-06-11 / 13:38:54
http://rockisdelicious.blogg.se/
e

om du gjort hålen själv alltså.. ;)

2008-06-11 / 13:39:08
http://rockisdelicious.blogg.se/
Anonym

Behåll dina korta EGNA naglar Maria, som är söta :)

2008-06-11 / 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback