Slut som artist.

Datum:2008-06-29 / Tid:21:39:35
Hej på er!
Idag känner jag mig som ett vandrade lik, jag är så trött och sliten att jag knappt vet vad jag heter.
Fast ingen huvudvärk och det är ju åtminstone ett plustecken.
Men gårdagskvällen var riktigt underhållande, började hos Sandra med henne och Tessi.
Sen drog jag och Sandra vidare till öltälten, så där sprang vi omkring som yra höns som letar efter mat.
Men vi hade grymt skoj, träffade roligt folk som man inte sett på länge och det är ju alltid lika trevligt.
Där kring tolv eller nå så drog vi till t.c och skakade lite rumpa med Per, brorsan & Marie.

Sen såklart blev det lite fyllemat också, och det satt fint så in i norden!

Där har ni min kväll igår, lät det kul? Det var de också.

Nu är det EM final som gäller för hela slanten, så jag ska återgå till att mysa ner rumpan djupt i soffan och koncentrera mig på att hålla ögonen öppna.

Vi ses och hörs imorgon igen, då är det förresten sista dagen som jag kommer blogga på ett tag för tidigt på Tisdag morgon så drar jag till Stockholm och sen med kryssning över till Helsingfors. Men sen åker jag ju till Skåne på Torsdag så på torsdagkväll är jag tillbaka som vanligt och rapporterar från Sveriges framsida.

Tjiiings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback