Sommarkväll.

Datum:2008-06-06 / Tid:12:12:54
Äntligen verkar det som att inläggen syns igen.
Då är det roligt att skriva igen när jag vet att ni kan se det också.

Igår blev det att åka in till stan och umgås lite med Johanna, Bella och Marlene.
Vi hängde på bränna, och hade kul åt nästan allt.
Jag var ju nykter men det märktes nog inte alls skulle jag gissa på.

Fast det roliga är att idag mår jag lite halvtaskigt, eller rätt så dåligt så det känns som om jag skulle ha druckit igår.

Nu ska jag in till stan och kolla invigning på nya Boden arenan.
Ikväll ska vi också dit och kolla rhapsody in rock, och jag ska ha på mig min fina söta blåa klänning.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Sandie

Hahahaha, det är bara stilmallen gumman, inte avancerat som din fina blogg :D

2008-06-06 / 12:31:23
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback