Telefonsamtal.

Datum:2008-06-18 / Tid:09:46:06
God morgon!
Här har man varit uppe sen innan åtta, duktigt va?

Jag har börjat älska att prata i telefon, okej, det har jag kanske alltid gjort men nu är det värre än någonsin.
Det har börjat trilla in samtal efter samtal som jag bara älskar, och personerna säger bara saker som gör mig glad.
Visst är det underbart hur ett telefonsamtal kan förändra så mycket?

Min planering idag annars förutom att hålla koll på mobiltelefonen ser ut så att jag ska nu äta lite frukost, sen städa litegrann, sola i min nya läckra bikini, kanske ta en lunch på stan med någon snäll vän och sen ikväll ska jag se fotbollen med raringen.
Det kommer bli en lyckad dag om jag får bestämma i allafall.

Bilderna från igår kommer upp under dagen, igår rann tiden iväg tyvärr.

Ha nu en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback