Visst är livet härligt?

Datum:2008-06-21 / Tid:17:01:08
Hej på er alla glada!
Var din midsommarafton rolig igår?
Min utvecklande sig till att bli sådär sagolikt bra, vilket jag inte alls hade räknat med.

Jag var till en stuga i luleå, där det var massa roligt folk.
Vi spelade kubb, diskuterade livets viktigaste frågor och såklart såg vi på fotbollen.
Dock var det bara jag som hejade på Turkiet, fast fick över Fia på min sida också.

Men dock kände jag mig kanske inte sådär alltför smart i gänget, alla där pluggade, två juridik, en till läkare och så de andra till massa andra blivande bra jobb.
Men roligt med inspiration faktiskt.

Jag ska visa er några bilder sen också så ni får ta del av min roliga kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback