Bohemic look, typ

Datum:2008-03-20 / Tid:13:40:45
image572 

Haha, dessa bilderna är rätt humoristiska.. För de första står jag som en anka, och sen är ju sockorna igen hit direkt och sist men inte minst min "hålla-handen-för-ansiktet-bild"

Känn dock ingen oro, sockorna är det ingen förutom ni som ska få se.
Nu när jag ska på stan åker mina MC inspirerade stövlar på och det brukar göra susen.

Topp - Indiska
Väst - Second hand
Leggings - Gina Tricot
Sockor - Åhléns
Hårband - Lindex (Remember min lilla incident i Turkiet -05 Bus?)
Halsband - Smycka
Armband - Det har jag gjort när jag var liten, duktig va?

Utanför bild:
Skinnjacka - Carlings
Stövlar - Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback