Fulham - Manchester United

Datum:2008-03-01 / Tid:15:15:28
Glöm inte för allt i världen att kolla in Fulham - Man U kl.16:00!
Ni kanske till och med får se en skymt av papi och brorsan, dom sitter nämligen på kanske de absolut bästa platserna, rad 1.

Jag kommer sitta bänkad framför tvn, med ett litet sting av avundsjuka kanske men men.. det får jag väl ta.

Pappa ringde nyss och berättade en massa.. dom hade varit och kollat in emirate stadium bland annat, mitt favoritlag Arsenals hemarena.
Tyvärr ringde brorsan nyss också, men han ska alltid vara så mallig och odräglig tyvärr så blev bara ett "skit ner dig" från min sida.. och ett kort inte lika kul svar "happ, ingen present till dig då"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback