Godnatt

Datum:2008-03-29 / Tid:00:39:46
Ja, då var man redo för att gå på möte med John Blund också.

Kvällen har varit kanon, lite Let's dance och hockey.
Men jag säger ändå som mamma sa "äntligen börjar allsvenskan" ja, jag kan inte instämma mer, tack gode gud.
Nu är det dags för fotboll för hela slanten igen.. kan det bli bättre? Knappast!

Appropå fotboll, jag och pappa skrattade rätt gott åt Jessica Almenäs när hon skämtade om att det kändes som finalen i fotbolls VM. Både jag och pappa sa i mun på varandra "NEJ" och ett "Nu överdrev hon, ordentligt"
Jag kan nog inte beskriva nog mycket eller målande, men nej fotbolls VM är just fotbolls VM! Det är inte ens på samma planet som Let's dance och att jämföra de båda är ja, som att säga att palt och kroppkakor är samma sak.
(skåningar, hängde ni med på den?)

Fotboll är fotboll, som en sann italienare hade sagt "Fotboll är inte en fråga om liv och död. Det är mycket viktigare än så"

Okej, jag ska lägga av om fotbollen även om jag hade kunnat fortsätta tills imorgonbitti.

Just ja, har förresten läst ut min cirka 600 sidor tjocka Håkan Nesser bok.
Den var grym, även där en underdrift, hänvisar till föregående exempel.
Funderar på att slänga upp en rejäl reccension inom någon dag eller två, eller innan jag glömmer den dvs.
Bara för att skryta kan jag ju tillägga att jag läste ut den på cirka en vecka, klassas man som bokmal då eller i-have-no-life-person?

Jag ska sluta upp nu och gå och vila huvudet istället, känns bäst så.

Imorgon ska jag faktiskt och klippa mig hos Sandra, ha.. den såg ni inte komma va? Ingen större förändring så Linus, du kan börja andas igen.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback