I have a dream..

Datum:2008-03-15 / Tid:00:38:39
image565

Jag skulle inte tveka en sekund, dock skulle jag nog kanske knyta upp tischan lite så den höga tjusiga midjan på jeansen skulle synas ordentligt och förlänga benen, att ha denna heta outfit imorgon när jag och mami ska åka till luleå.
Tänk dig mitt hår uppsatt i hög knut, rak lång lugg.. hot hot hot.

Dock finns det ju några problem, jag har för de första varken denna ursöta t-shirt eller örhängena.
Sedan ska vi inte ens tala om hur riskabelt det skulle vara att trippa omkring på de där höga klackarna i all denna snö som ligger på marken här, får rysningar jag bara tänker på det.

Men, snyggt som attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback