Jag är en hemsk person

Datum:2008-03-27 / Tid:15:54:39
Ajjabajja på mig!

Vi har nu varit inne i stan allihopa, ätit hos mormor och sådär.
Sedan for vi och handlade.

Jag är ju inte alltför smart i alla lägen, så följande inträffade inne på Coop.. (dock, inte ens min kära mor noterade vad som inträffade och hon stod bredvid så det kan vara så att ingen uppfattade min tabbe men tror dock inte så är fallet)

Till saken.. mamma går och letar solrosfrön som hon ska ha till att baka bröd och jag vimsar omkring i hennes närhet, då jag hittar till den "utlänska maten" där det finns massvis med sötsaker och så jag då kläcker kommentaren "åh mamma, här finns massa sånt gott arabgodis" mamma hon knatar dock vidare och noterar inte ens att jag tilltalar henne, dock noterar en lite äldre utlänsk kvinna det och ger mig en blick som säger i korta drag "Vafan säger du" och lite till men tror inte det passar in här.

Jag tyckte i allafall det var lite komiskt!
Jag vet också att om Linus varit närvarande hade han nog garvat ihjäl sig och sagt någon kommentar som skulle utmåla mig som ännu större dåre.

Okej, det kanske inte var kul.. men ni var inte där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback