Kul samtal

Datum:2008-03-27 / Tid:17:14:54
Linus är rätt lustig.
Han skrev ett meddelande och frågade om Leksands tränare "ser ut som att han har 1 kg smör i skallen".
Hmm.. Jag ringde snabbt tillbaka och frågade hur tusan jag skulle veta och hurså.
Då kröp det fram att han satt alldeles bredvid honom på Espresso House inne i stan. Så därför lät han som om någon riktade en pistol mot pannan på honom. Det är alltid lika roligt, för Linus tycker allt sånt där är fruktansvärt pinsamt!

Vad är det bästa att göra i den situationen då? Jo, gör som jag alltid gör, spelar dum så han blir ännu mer irriterad och riktigt fräser mellan tänderna "jag ringer dig SEN"

Tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback