Tråktristsöndagsblä

Datum:2008-03-02 / Tid:16:55:25
Jag är uttråkad!
Inte så lite heller om jag ska vara helt ärlig och utan några som helst omsvep.
Men det känns som att söndagar brukar vara trista som fan, men denna är värre än någonsin förr.

Jag har ändå varit ute på promenad, tog en sväng till Kiosk baren och fick hjälpa öppna (jag vet, jag hamnar i allt) men i och för sig det var Mats kompis så jag hjälpte gärna till lite och sen så har jag fikat och tagit världens längsta dusch tills varmvattnet sakta men säkert tog slut.
Så vad ska jag nu hitta på?

Ja, ser ut som att de kommer bli mys under täcket i soffan för hela slanten framför någon kass film eller tv-serie.
Men jag har ju alltid Saga och en påse godis som sällskap, så det ska nog bli bra.

Tjatjotjiiing

Kommentarer
lisag

själva har man shoppat heeela dagen och ätit sushi. i love this city ;) haha

2008-03-02 / 19:28:49
emma

klart jag ska göra :) maila vilka färger och bilder du vill ha med.ska jag försöka göra den lika fin som min :)

2008-03-02 / 20:00:51
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback