Då och nu..

Datum:2008-05-09 / Tid:14:45:50
För 4 år sedan...
På våren var jag spyless på skolan och allt i största allmänhet, enda jag längtade till var när vi alla skulle åka till Turkiet. Jag och Jessica var som två små barn!
Väl där träffade jag Linus och blixten slog verkligen ner med dunder och brak.

För 3 år sedan...
Jag och Linus längtade tills vår resa till turkiet lagom tills vår 1 årsdag och han bodde häruppe hos mig.
Jag gick i skola och han bakade kakor med mamma om dagarna, vadå perfekt tillvaro?

För 2 år sedan...
Jag tog studenten och var glad som få. Sedan mot sensommaren flyttade jag och Linus ner till skåne och blev med katt nästan direkt. Lyckligaste tiden i mitt liv!

För 1 år sedan...
Jag jobbade på nere i skåne, levde drömliv vareviga dag. Jag började även blogga så ni vet ungefär vad som hänt.

För 3 månader sedan...
Värsta tiden i mitt liv! Jag visste inte på vilket ben jag skulle stå på och det kändes som att världen höll på att rasa ihop över mig.

Igår...
fyllde farfar år så vi var där och firade honom.

Imorgon...
så ska jag se finalen i körslaget och heja på team boden!

Om ett år...
är jag lycklig igen med ett ärligt leende på mina läppar, och förmodligen inte boende i sverige längre utan jag är ute på mitt livs äventyr, näst efter mitt äventyr i skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback