Godnatt.

Datum:2008-05-25 / Tid:22:41:24
Nu ska jag äntligen stupa i säng och för tillfället glömma alla mina problem som hotar runt alla husknutar.
Men har haft terapisamtal med Lisa idag, inte ett utan kanske tio, inte för att vi kommer så långt men nytta gör det ändå.
Vissa personer får dock mer och mer utrymme i våra samtal och jag vet inte om det är särskilt positivt, vi får avvakta och se. Just nu är parfymen en nyckel i vårat lilla spel, eller hur Lisa? Den där tursamma parfymen.

Jag satt och tänkte förut på hur mina val här i livet tagit mig fram till där jag är nu.
Om jag gjort annorlunda och hur det sett ut idag.
Men så kan man inte tänka, alla val vi gör formar oss och det är bara att leva efter det och inte ångra ett skit.
Även fast jag ångrar en hel del ändå..

Mitt liv kommer att förändras radikalt inom kort, på ett eller annat sätt.
Frågan är om jag och min omgivning är förberedd på det, så det ska bli intressant att se.
Nyfiken? Håll ut ett litet tag till..

Nu ska jag sova och drömma om en speciell person som lärt mig le åt det ljusa i livet, innerst inne vet du vem du är när du läser detta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback