Godnatt.

Datum:2008-05-06 / Tid:22:46:20

Vilken dag, eftermiddag, kväll..
Hela dagen har känts som ett inferno, så känns lite skönt att få gå och sova nu.
Jag älskar att mitt liv börjat få lite liv och energi igen, jag har fullt upp och underbara människor runt omkring mig.
Det är precis detta jag ville ha när jag kom upp till norr igen, men då orkade jag knappt ta ett djupt andetag utan att få svindel.

Imorgon är en ny dag och det känns nästan som att jag längtar.
Det är ett enormt stort steg för mig att känna så.

Jag ska sova söta drömmar och tänka ljust på min framtid och vårda mitt förflutna ömt i mitt hjärta.
En vacker dag kanske mitt förflutna kommer ikapp mig på ett positivt sätt och då ska jag välkomna det med öppna armar.

Jag minns första gången jag insåg vilka fina vänner jag hade i skåne, det var våren -06 när jag och Linus bilat ner. På kväll blev vi lurade till Thelin för att se film, fast väl där hoppade en hel drös med vänner fram från bakom soffan och bakom gardinerna, dom ville välkomna oss hem.
Det värmde så enormt i mitt hjärta och de gör de fortfarande när jag tänker på det.
Vilka hårda ord som än har sagts så älskar jag er för mycket för att kunna avsky er, vissa har lyckats ta bort min kärlek totalt och det är enormt tråkigt. Fast jag vet att det är mestadels jag som tagit bort den först och det kommer jag vara ledsen över resten av mitt liv.


Godnatt!


Kommentarer
Sandie

Det var tider det där... Jag tänkte på vår första turkietvecka häromdagen, efter att vi pratat i telefon.. Och det är sorligt att allt är över på ett sätt.
Jag ångrar inte stegen jag tog bort från mitt gamla liv, för jag har fått uppleva så otroligt mkt på den väg jag nu valt att gå. Men trots det kan jag ibland sakna skratten på balkongen, dofterna från det förflutna, och vänskapen som nuförtiden enbart är ett minne
blott.
Puss på dig snuttan.

2008-05-07 / 09:21:17
http://trasbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback