Shoppingtur i sthlm, eller?

Datum:2008-05-26 / Tid:18:28:00
Tihi, Lisa och jag är ju sådana där knäppa små varelser.
Hon ringde förut när hon va inne i city, hon skulle shoppa loss lite.
Så då började vi låtsas att jag gick där bredvid och samtalet urartade nästan när hon klev in på Topshop.
"maria, sluta göm dig därborta" "men jag blir helt till mig av alla kläder"
Det var exakt lika kul som det låter.

Lilla söta Lisa ska förresten köpa en present till mig, jo ni hörde rätt!
Vi var ju och letade idag som sagt på Topshop, där stod det emellan ett par vita hjärtformade solisar och ett linne med någon slags rosett på.
Vi får se vad det blir, det är ju Lisa som bestämmer..

"har du verkligen varit nog snäll i år, hmmm" "jiiiioo, det har jag väl"

Jag väntar med spänning på vad det blir!
Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback